33 / 38 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

NJD ja PIT

• Jari Lähde · 2021-02-02 06:37:57
      Onko yo. joukkueiden tulevia otteluja siirretty alkuperäisestä jakson alun otteluohjelmasta.
      Jos on, niin infotaanko noista siirroista yleensä Hockey GM:ssä vai onko mennyt minulta ohi.
    • Ville, Ylläpito · 2021-02-02 08:01:56
        Meidän tiedossamme ei ole siirtoja. Ainoastaan karanteenien vuoksi on otteluita siirretty.
      • - · 2021-02-02 09:26:06
          Miksi ette ole uutisoineet noista Pittsburgh-New Jersey otteluiden siirroista? Olitte kuitenkin jo poistaneet ne sivuillanne olevasta otteluohjelmasta.
        • Jari Lähde · 2021-02-02 09:56:30
            Mielestäni keskiviikolle 3.2. piti olla alunperin myös San Jose-Vegas, nyt on vaan nuo 2 ottelua.
          • Ville, Ylläpito · 2021-02-02 10:23:55
              Vegasin otteluita siirretty eilen ja Devilsin otteluiden siirto alkuviikolta vahvistettiin vasta yöllä. Tästä tehdään koottu uutinen.

Pientä malttia kiitos.
            • Verneri Myllyaho · 2021-02-02 13:47:49
                Jospa itse tutkisitte internetistä otteluihin liittyviä asioita myös itse ja lopetatte ainaisen ylläpidolle vinkumisen, että miksi näin miksi näin
              • Jari Lähde · 2021-02-02 14:18:55
                  Jospa itse tutkisitte internetistä otteluihin liittyviä asioita myös itse ja lopetatte ainaisen ylläpidolle vinkumisen, että miksi näin miksi näin
                  Ei kai se vinkumista ylläpidolle ole, jos kysyy, että onko otteluja siiretty.
                  Mielestäni ylläpito on parhaiten ajan tasalla, miten pelipäivät etenee Hockey GM:ssä.
                  Ainakin liigapörssin puolella asiasta on tiedotettu ja niin tästäkin keissitä tänään.
                • ilkka salmela · 2021-02-02 16:23:41
                    Kyllä se on ylläpidon tehtävä ilmoittaa kaikki ottelu peruutuksen, mehän maksajia tässä ollaan
                  • Ville, Ylläpito · 2021-02-02 18:33:41
                      Ja kaikista siirroista pyritään aina kertomaan niin pian kuin mahdollista. Näin toimittiin nytkin koskien ensi yön New York Islanders-Buffalo Sabres ottelua.