34 / 38 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 8 h 11 min

Joukkueen sijottautuminen

• - · 2021-04-26 12:52:02
      Kysymys.. mikä määrittää tasapisteissä olevan joukkueen sijoituksen? Tilanne esimerkki:

Meillä kimppa jossa toissa yönä oli sellainen tilanne.. olin joukkueellani kimpassa sijoitettuna neljäs... Sinä yönä pari kaveria tuli ohi... Toinen pisteillä selvästi yli minun pisteitteni sijoittui 4... Toinen kaveri tuli samoille pisteille kun minun pisteet , mutta sijoittui 5 ja minä 6... Myös vihreällä/punaisella nuolella näkyi sijoituksien nousut ja laskut... Tänä yönä minä sain enemmän pisteitä kun minun kanssa samoissa pisteissä oleva joukkue... Ei näkynyt vihreitä/pun nuoli muutoksia, mutta nousin sijalle 5 ja kaveri laski kuudenneksi joka oli aikaisemmin samoilla pisteillä...

Halutaan saada vastaus mikä sen sijoituksen määrittää, jos samat pisteet... Onko se niin , että perässä tullut pelaaja joka tulee ylemmän kanssa samoille pisteille, sen takia nousee sijoituksissa ylös päin ? Miksei kimpassa näkynyt tällä lokiikalla, jos niin on tämän yön vihreää/pun nuolta, vaan kaikki pysy paikoillaan eli viivat mutta nousin silti tottakai sijalle 5 kun enemmän pisteitä... Saiko ylläpito koppia?
    • - · 2021-04-26 13:22:03
        Joo sain säännöistä tiedon.
      • Ville, Ylläpito · 2021-04-26 14:02:49
          Juu säännöissä tosiaan määritetty se miten järjestys menee jos tasapisteissä.