34 / 38 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 4 h 47 min

2min jäähyt

• - · 2021-11-17 20:31:27
      Jäähystä pisteitä niinkuin tähänkin asti mut se ei ihan aukea miks maalivahti saa jäähystä miinusta. Miten se eroaa pelaajan jäähystä jos molemmat saa esim ajanpeluusta kakkosen? Toinen saa miinusta toinen plussaa. Eli onko tähän jotain oikeeta syytä miksi näin?
      Minä olen ainakin ajatellut sen niin, että maalivahdin ei kuulu missään tilanteessa ottaa jäähyjä, kun taas vastaavasti joku rikkovan ketjun pelaaja tai muuten kovaotteinen pelaaja niitä väkisinkin saa. Minusta ihan hyvä systeemi, että nämä ns. haalariosaston pelaajat saavat pisteitä edes jäähyistä, kun he eivät tehopisteitä niin hirveästi tee.
      Itse en tällä perusteella pelaajia valitse, mutta se siinä varmaan on ajatuksena.
    • Miikka Eränkö · 2021-11-17 23:11:20
        Ehdottomasti myös maalivahdin jäähystä pitäisi saada plussaa, sehän on varmaan harvinaisempaa kun syöttöpiste? Että +1 tai +2 2min jäähystä olisi ainoastaan hyvä uudistus, joka ei edes juurikaan vaikuta, aika harvassa veskojen jäähyt kuitenkin ja jossei siitä nyt 10p palkita niin tuo 1-2p/2min jäähy olisi ihan oikeudenmukaista..
      • Arto Taskinen · 2021-11-18 17:34:45
          Joo, ihan hyvä olisi maalivahdille jäähystä plussa.