34 / 38 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 7 h 9 min

Hockkeygm uusi kausi 2022-23

• Aki Sippo · 2022-09-23 08:28:30
      Toivottavasti kukaan ei ole niin hölmö et menis ainakaan täysiä vaihtoja ostaan. Mun mielestä 3e ja x määrä vaihtoja kaikille ilman mitään lisävaihtojen mahdollisuutta olis ollut hyvä ratkaisu olis ainaki peli kaikille sama. Joku hölmö sen 9e kuitenki maksaa kultaisen ananaksen toivossa.
    • Joona Oksman · 2022-09-23 11:37:22
        Uskon ja toivon että nyt resursseja saadaan ohjattua siihen että homma toimii ilman isompia viiveitä ja huoltotoimenpiteitä.
        Pelaajat ovat ajoissa listalla ja ehkä jopa loukkaantumiset merkataan realiaikaisesti.
        Kuluttajana luonnollisesti odotan palvelun nousevan kun voittomahdollisuudet leikataan, mutta palvelun hinta pysyy samana.
      • Ville, Ylläpito · 2022-09-23 13:15:27
          Osaan asioista on jo olemassa ratkaisuja. Kuten esim. pelaajien säilymiseen listoilla. Loukkaantumisten merkitsemiseen emme valitettavasti isossa kuvassa voi vaikuttaa. Tieto tulee sen mukaan, miten seurat pelaajiaan ilmoittavat loukkaantuneiden listalle.
        • Tobias Kaski · 2022-09-23 14:31:52
            Kyllähän tässä on paskan maku suussa kieltämättä.
          • ville flygare · 2022-09-23 17:59:31
              Toivottavasti kukaan ei ole niin hölmö et menis ainakaan täysiä vaihtoja ostaan. Mun mielestä 3e ja x määrä vaihtoja kaikille ilman mitään lisävaihtojen mahdollisuutta olis ollut hyvä ratkaisu olis ainaki peli kaikille sama. Joku hölmö sen 9e kuitenki maksaa kultaisen ananaksen toivossa.
              Oikeastaan ainoa muutos mitä nyt itse olisin halunnut, olisi ollut se, että kaikilla on sama määrä vaihtoja.
              En oikein näe syytä miksi rahalla pitäisi pystyä ostamaan enempää. Tai jos voi niin miksei vaikka 100 kpl per jakso.

Menee toki näinkin.
            • Juho Haapasalo · 2022-09-24 09:16:53
                Ei palkintoja, mutta sama osallistumismaksu. Tämähän on ihan rahastus.
              • Joni Karha · 2022-09-25 10:47:20
                  Mun mielestä paras olis ollu laittaa vaikka 21 vaihtoa jokaselle (ei mitään 16 tai 25), ja hinta sen 20e per kausi.

Ja kuten muut sanoneet, näiden lisärahojen pitäs mennä softan sun muun parantamiseen.
                • Kimmo Vasara · 2022-09-25 22:11:04
                    Uskomatonta kitinää. Ukrainassa on vähän eri kaliiberin ongelmia. Ja käsittääkseni tän pelaaminen on kuitenkin täysin vapaaehtoista. Hienoa että tälläinen peli ylipäätään on olemassa. Voimia Ville ja muu tiimi.
                  • Japi Jääskeläinen · 2022-09-25 22:36:50
                      "Uskomatonta kitinää" ja vertaus sotaan... täs alkaa olee ku vastasyntynyt eikä jaksa pitää päätä pystyssä omin voimin ku lukee näit kommenttei.

Hyvii ehdotuksii tullu esille ja Ville ja kumppanit ne varmasti lukee ja pohtii mitä tekee. Tuskin Kimmokaan lottoisi jos rivi maksais saman verran kun nyt, mutta voitot poistettaisiin.
                    • Juho Imponen · 2022-09-26 01:35:13
                        Kylläpä täälä aikuset ukot jaksaa räpättää tyhyjää vaikka on tuo jotenki söpöäkin. Tuon kolmen euron verran tippuu jo kolikoita taskusta päivän aikana, pikkuraha seo. Itse olen mukana kimpoissa joihin on sovittu erillinen panos. Olkoon se sitte rahaa tai vaikka säkillinen pottuja eli ei kiinnosta pätkääkään nuo palkinnot. Ottakaa se peukalo pois sieltä pöllönsilimästä ja keskittykää laatukiekkoon tuon narinan sijasta. Ihanaa syksyä kaikille!