34 / 38 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 8 h 37 min

Palkinnot????

• Japi Jääskeläinen · 2022-10-04 18:57:14
      Kyllä näyttäisi ottavan joillain koville, kun maksavat asiakkaat antavat palautetta firmalle, jossa he eivät itse edes ole töissä.

Kannattaa varmaan jättää foorumilla pyöriminen vähemmälle, jos täällä käymisestä ei seuraa kuin paha mieli.
      Juurikin näin. Itse en lopeta pelaamista mutta olettaisin että saa olla mielipide kuitenkin asiaa. Itse eniten ihmettelen ettei ole vaikka 5e maksua ja 25 vaihtoa suoraan kaikille. Nykyisessä systeemissä lisävaihtojen osto menettää merkityksen.

Jos tämä otetaan itkuna ja parkumisena vastaan niin voipi tulla monta pahempaa mielipahaa vastaan kun foorumin sulkee ja lähtee kotiovestaan ulos.
    • Juho Imponen · 2022-10-04 23:22:03
        Vähä pittää hämmennystä aiheuttaa :D kielipitkällä noita kirjottelin, olen minäkin mukana kaikesta huolimatta. Palautetta juu hyvä esittää mutta melko kärkkääseen sävyyn noita on tullut itse kultakin. Ei minua hetkauta tämä muutos suuntaan taikka toiseen. Laki on laki ja sitä pitää noudattaa. Sit kun lakia noudatetaan niin palaute kohdistuu palvelun hinnan laskuun ja sitä tuskin tulee tapahtumaan. Katotaan kuinka paljon joukkuemäärät tulee tippumaan. Tämähän ohjaa nyt enempi niihin kimppapeleihin. :)
      • - · 2022-10-06 16:23:36
          Ulkomaisia ilmaisia ja parempia palveluita löytyy NHL fantasyyn.
        • Mika Heino · 2022-10-06 18:30:00
            Meillä kimpan vaihdot tippu 25 nyt 16 palkintojen takia.
            Pelimuoto on kiva, mut tän hetken muutoksilla ei järkeä 25 vaihdoilla pelailla.
            Kimpan taso ainakin tasoittuu, koska kaikki ei 100 lasissa seuraa joka ilta muutoksia??.