46 / 46 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

Ehdotuksia

• Ilkka Manninen · 2015-09-23 11:28:43
      Huomasin vasta nyt, että Mikko kirjoitti taannoin täyttä asiaa. Enpä ole ajatellut asiaa tuolta kantilta. Olen nyt kanssasi samaa mieltä, mitäpä noista syötölstä ja maaleista! Tehdään pelistä kunnon asiantuntijapeli ja muutetaan pistelaslua näin: syöttö +1, maali +2, jäähy 2min +6,jäähy 5min +10, jäähy 10min +2 ja aloitusvoitoista +1
    • - · 2015-09-26 10:25:10
        Tehdään pelistä kunnon asiantuntijapeli ja muutetaan pistelaslua näin: syöttö +1, maali +2, jäähy 2min +6,jäähy 5min +10, jäähy 10min +2 ja aloitusvoitoista +1
        Just joo, ja tappelujäähyistä +20...

Sen verran pitää valittaa ylläpidolle, että jukulauta kun nyt on surkeat pelipaidat, miksi teidän pitää juuri tuollaisia muuttaa, häh?!? Ja miksi ette voi käyttää seurojen logoja lyhenteen sijasta niin kuin muissa pörsseissä? Ei millään pahalla - ja jos tuolla seikalla mahtaa olla suurta merkitystä - mutta alaspäin kaikki teidän touhut vajoavat eikä päin vastoin...
      • - · 2015-09-26 14:48:54
          Ok, korjaan vähän nyt kun näin kaikkien joukkueiden "uudet" pelipaidat: tietenkin tämä on jokaisen makuasia ja juttu on niin, että satuin näkemään ihan ensimmäisenä Montreal Canadiensin pelipaidan ja mielipiteeni on se, että juuri tuon seuran asu on aina ollut ja tulee aina olemaan ruma kuin perkule :-D
          Se siitä, mutta minä tarkoitin lähinnä sen kokoa ja mallia, mitä vikaa siinä edellisessä oli? Mun mielestä hukkasitte ihan turhaan aikaanne tuollaiseen seikkaan ja katsotaan miten tuo tärkeämpi uutuus vaikuttaa, että tuleeko taas jonkin sortin "älämölö"-viestiketju niin kuin toisessa pörssissä jonka suosiolla jätin...
        • Ville, Ylläpito · 2015-09-26 15:15:30
            Logoja käyttäisimme myös täällä, jos meillä olisi niihin käyttöoikeudet. Niitä meillä ei NHL:n tapauksessa ole.
          • - · 2015-09-26 16:46:37
              Aha, taas se seikka. Joo, ei sitten voi mitään, kunhan taas kyselin. Sen verran vaan, että pelipaidat olisivat saaneet olla samankokoiset kuin ennen, eli vähän isommat jos niille kerran tilaa oli, muuten ne ovat aitojen nykyisten pelipaitojen lähes täydelliset miniatyyrit - eikä niissä aidoissakaan ole ihan kaikkien kohdalla juhlimisen aihetta... eli en takuulla maksaisi niistä.