1 / 16 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 7 h 24 min

Pelin tahmeus

• miki grehn · 2026-04-14 11:46:34
      Eli onko ongelma tuo taulukoiden luettavuus vai sivuttaisliike?
      Minulla on ongelma että jokaisen painalluksen jälkeen valikko lataa n.10 sekuntia, ja tuloksena saattaa olla painettukin itestään ihan jotain muuta kun mitä itse yritti. Välillä sivu myös menee sellaiseen tilaan itsestään ettei mitään painikkeita voi painaa ja kaikki pitää aloittaa taas alusta. On siis ihan älyttömän hidasta ja raskasta ja sekavaa toimintaa.
    • Ville, Ylläpito · 2026-04-14 13:18:38
        Joo, ei pitäisi toimia noin.

Onko mikä laite ja mikä selain käytössä?
      • Perttu Koivuranta · 2026-04-15 07:56:28
          Eli onko ongelma tuo taulukoiden luettavuus vai sivuttaisliike?
          Minulla on ongelma että jokaisen painalluksen jälkeen valikko lataa n.10 sekuntia, ja tuloksena saattaa olla painettukin itestään ihan jotain muuta kun mitä itse yritti. Välillä sivu myös menee sellaiseen tilaan itsestään ettei mitään painikkeita voi painaa ja kaikki pitää aloittaa taas alusta. On siis ihan älyttömän hidasta ja raskasta ja sekavaa toimintaa.
          Tätä tekee ihan päivittäin mobiililla. Ei parane vaihtoja jättää viimeiselle kuudelle tunnille ennen sulkeutumista, tai jää vaihdot tekemättä.
        • Ville, Ylläpito · 2026-04-15 08:34:13
            Eli taulukko ei lataudu kunnolla?
          • Pasi Puukko · 2026-04-16 06:20:55
              Juu koko kauden on toiminut huonosti. Eli jumittaa todella paljon esim kun tekee vaihtoja, viimeisen jakson alun luonti meinasi jäädä tekemättä kun se ei anna yhtä äkkiä tehdä mitään ja joudut aloittamaan alusta (6 kertaa) .
            • Ville, Ylläpito · 2026-04-16 10:41:55
                Okei. Tuo kuulostaa laitekohtaiselta asialta. Koitetaan saada tohon selvyys, mikä ton pistää jumiin. Itse en tuota ole saanut toistettua.
              • Elmo Knuuttila · 2026-04-17 10:48:32
                  Huomannut saman jos sattuu vaihtoja tekemään pitkään. Kun joukkuetta kasaa esim jakson alussa hyvän tovin niin yhtäkkiä vaan lakkaa kaikki toimimasta. Kauden alkuun verraten toimii kyllä responsiivisesti mutta yhtäkkiä menee välillä kaikki liinat kiinni. Päivittämällä sitten toimii taas joten ei sinänsä ole haitannut muuta kun uudestaan valittava ukot sisään
                • Nico Rintakorpi · 2026-04-17 11:35:54
                    Mitään tollasta ongelmaa ei oo kyllä itellä ollu kertaakaan...
                  • Ville, Ylläpito · 2026-04-17 12:27:02
                      Kuulostaa tosiaan laitekohtaiselta asialta. Pyritään ratkomaan asia niin ettei olisi laitteesta kiinni.
                    • Sami Lyyjynen · 2026-04-18 08:13:47
                        Hyvin on toiminut koko kauden ajan