Uutisessa luki että tulevat jälkikäteen. Jatkokysymys kuuluukin että saavatko kaikki pelissä pelanneet pisteitä? Vaihtoruletti on nyt kuumimmillaan. Mitä jos sinun tämänhetken luottopelaajasi on washingtonissa, mutta myydään eteenpäin ennen kyseisen pelin ajankohtaa? Mistä saat pisteitä? Kitenkin tämä koko systeemi nojaa enemmin tai vähemmin ihmisten kimppapeleihin joissa on rahoja jaossa. Miten sitten jos X pelaaja onkin treidattu washingtoniin tai anaheimiin, lasketaanko kyseisen pelaajan pisteitä? Tuleeko tästä ns. extrapeli joillekkin?
Ai mitä perkele? Pisteet eivät tule jälkikäteen jos peli pelataan helmikuussa? Miten pelaajat ovat voineet tähän vaikuttaa? Itse olen laskenut oman menestykseni washingtonin ja sen pelaajien mukaan. Tämä ja seuraava washingtonin pelin peruminen tietää minulle varmaa 2-4 sijaa kimpassa. Miten tämä kaikki korvataan?
Jos nyt vaihdan washingtonin äijät pois niin saako silti pisteet anaheim pelistä jos se pelataan tässä jaksossa. Eli päivitetäänkö pisteet 22.1 joukkueen mukaan vai nykyisen?
Näitä sattuu. Eihän tämä ole sen kummempaa kuin pelaajan loukkaantuminen. Kannattaa pitää niitä vaihtoja säästössä. Vai onko tämäkin yhteiskunnan vika :D?
Hyvät kanssapelaajat. Tämän pelin luonteeseen kuuluu, että siihen vaikuttaa elämä ja maailman meno ihan siinä missä ne vaikuttavat NHL:ään. Jos siis pelaatte rahapalkinnoista ja tosissanne, teidän oletetaan ottavan mahdollisten yllätysten todennäköisyydet huomioon tutkimalla muun muassa USA:n sääkarttaa, suosikkipelaajienne vaimojen synnytysaikatauluja, heidän läheistensä terveydentilaa ja muita seikkoja, jotka voivat merkittävästi vaikuttaa joukkueiden ja pelaajien aikatauluihin ja pelisuorituksiin. Jos ette näin tee, se on oma häpeänne ja asiasta on turha valittaa. Ei niiden pelaajien suorituksiin pelkät taidot vaikuta. Tilanne on kaikille pelaajille ihan sama näissä asioissa.