46 / 46 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

Capitals' Ovechkin to miss All-Star Game with injury (niin NHL:n kuin itse Capitalsien virallisilta sivuilta, ettäs tiedätte)

• - · 2016-01-28 12:45:14
      Ovechkin’s playing status is day-to-day, but by NHL rule, he will be required to sit out the Capitals Feb. 2 game against Florida

Tuosta säännöstä en tiedä/tiennyt sen kummemmin enkä taatusti ota sen enempää kantaa vaikka mielessä kävikin ottaa juuri hänet, mutta ilmeisesti kaveri ei saa pelata tuossa ottelussa vaikka kuinka terve olisi - jos ylipäänsä kuntoutuu 5-6 päivässä.
      Carey Pricen kuntoutumisellekin kuulemma tuli takapakkia ja hän on "käsittääkseni" vain veskari, silti ollut jo kuukausia sivussa eikä ainakaan aivotärähdyksen jälkioireiden takia... /-)
      Että vaikka kuinka hyvästä maalinsylkijästä on nyt kyse, en lähtisi juuri hänen takia tuhlaamaan vaihtoja ihan heti kättelyssä... Ja nyt ei todellakaan puhuta mistään "Force majeure"-tapauksesta, selkeääkin selkeämpi juttu.
    • - · 2016-01-28 12:51:24
        Ei estä narisijoita valitsemasta ja valittamasta :-DDDDD
      • - · 2016-01-28 12:59:53
          Niin, mutta turha sitten jälkikäteen ihmetellä että "miksi?"...
          Omapaha on vaivansa, sitä paitsi nuo day-to day statukset ovat kaikista vittumaisimmat (paitsi tietenkin viime hetken "Healthy scrach"-tapaukset), että minä en ainakaan jätä sattuman varaan. Sitä paitsi se on itse pelaaja joka nykyään narisee pienestäkin, palkka silti juoksee tilille vaikka yksi ottelu jäisi sivuun "ruikulin" takia X-)
        • Petri Nikkanen · 2016-01-28 16:24:13
            Niinhän se taisi käydä itse Crocbyllekin viime vuonna ja Pittsburgh ei edes kuulemma tiennyt säännöstä.
          • - · 2016-01-28 22:05:24
              Jonathan Toews on samasta syystä pois niin all-star ottelusta kuin Chicagon ekasta matsista heti sen jälkeen.
              Saapa nähdä kuinka moni saattaa loukkaantua tälläisen JONNIINJOUTAVAN tapahtuman seurauksena, ihan turhia tälläisiä tähdistö-otteluita jos multa kysytään...
            • - · 2016-01-28 22:08:09
                Ja varsinkin nyt kun jotkut joutuvat pelaamaan kaksi ottelua, yks hailee että ne kestää "vain" 1x20 min, sitä ennen on vielä ne kaiken maailman skill-kilpailut....