46 / 46 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

Joukkueen päivitys ei onnistunut

• - · 2016-04-18 10:52:53
      HGM 19958. Mutta laitoin viestin uudestaan ja nyt päivitetty. Mutta pisteet jäi saamatta kierrokselta. Johtu varmaan DNA operaattorista kun ei menny eilen läpi
    • Ville, Ylläpito · 2016-04-18 13:50:04
        Joo. Tosta ei tosiaan merkkejä näy ollenkaan.
      • sami lindfors · 2016-04-19 00:11:26
          ei päivity viestillä olen useasti tänään yrittänyt. mulla prepaid-liittymä ja paluuviesti väittää ettei saldo riitä halutun toiminnon suorittamiseen vaikka siitä se ei kyllä johdu... olis vähä kiireki jo
        • Matti, Ylläpito · 2016-04-19 01:35:21
            ei päivity viestillä olen useasti tänään yrittänyt. mulla prepaid-liittymä ja paluuviesti väittää ettei saldo riitä halutun toiminnon suorittamiseen vaikka siitä se ei kyllä johdu... olis vähä kiireki jo
            Riippuen prepaidista voi vaatia suuremman summan kuin 3€ saldoa että tilaus on mahdollista. Aikoinaan Soneran prepaid vaati muistaakseni 10€ tai 20€ että 3€ tilaus oli mahdollista suorittaa.
          • sami lindfors · 2016-04-19 02:25:01
              mulla dna eikä oo saldosta johtuvaa. olen jo useamman vuoden tällä samalla liittymällä temmeltänyt näissä kiekkopörsseissä ja ei ole ikinä ennen käynyt näin...
            • Ville, Ylläpito · 2016-04-19 13:35:22
                Tuliko mitään ilmoitusta takaisin kun lähetit viestin?
              • sami lindfors · 2016-04-19 16:04:10
                  paluu viesti: liittymäsi saldo ei ole riittävä palvelun tilaamiseen numerosta 17125. ei ikinä ennen tullut tällaista ja saldoa kyllä on! koitin myös toisesta liittymästä mikä on saunalahti ja kyseinen joukkueen päivittämiseen vaadittava 3e kyllä kelpasi mutta joukkue edelleen mallia perus ja mitään paluu viestiä en edes saanut!
                • Matti, Ylläpito · 2016-04-19 18:45:30
                    paluu viesti: liittymäsi saldo ei ole riittävä palvelun tilaamiseen numerosta 17125. ei ikinä ennen tullut tällaista ja saldoa kyllä on! koitin myös toisesta liittymästä mikä on saunalahti ja kyseinen joukkueen päivittämiseen vaadittava 3e kyllä kelpasi mutta joukkue edelleen mallia perus ja mitään paluu viestiä en edes saanut!
                    Laitatko Sami tästä viestiä osoitteeseen palaute@hockeygm.fi. Kerro viestissä puhelinnumerot, joista olet tilauksia tehnyt niin katsotaan mikä siellä on tilanne.
                  • Matti, Ylläpito · 2016-04-19 18:47:24
                      Ja tuo saamasi paluuviesti vaikuttaisi sellaiselta, että se tulee varmaan suoraan operaattorilta. Eli voi olla että siellä tiedetään tilanteesta paremmin.
                    • sami lindfors · 2016-04-20 01:21:35
                        joko on jotain tietoa???