46 / 46 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

Hintojen arvo

• jesse törnström · 2016-11-14 23:59:11
      Ymmärsin sen joo Ville. :)
      Toisen minun joukkueista saa kasaan ja tuon verran jää rahaa yli. Mutta toisesta tosiaan jää uupumaan 130 000 että sais saman joukkueen. Tästä voidaan vääntää kättä ja vaikka kuinka paljon. Mikä ei kylläkään ollut tarkoitus vaan halusin vain tuoda oman mielipiteen esiin hintojen noususta.
    • Ville, Ylläpito · 2016-11-15 00:15:56
        Juu. Kyllä hintoja tosiaan nostettiin onnistujien osalta. Vastaavasti pelaajat joiden ensimmäinen jakso ei mennyt oletetusti ovat nyt halvempia kuin kauden avauksessa. Ihan normaalia muutosta.

Ja kyllä muutama pakin hintaa nostettii aiemmasta koska keräsivät koko NHL:n mittapuulla kovia pisteitä. Mielestän nykyinen hinnoittelu vain lisää variaatioiden määrää entisestään.
      • mika ahlfors · 2016-11-15 07:53:53
          Olette ihan urpo ylösiä siellä. Eihän siinä ole mitään järkee jos joka jengissä on pakkiparina Karlsson ja Weber ja hyökkäyksessä Benn ja Seguin ja kolmanneksi pyöräksi 200 kiloa maksava Marchenault tai Panik.

Tämähän on pörssipeli, joten osakkeet nousee jos pelataan hyvin ja päinvastoin laskee jos pelaaja on yliarvostettu. Pitäisikö Hatrick Laineen olla joka jaksossa samanhintainen mitä syksyn harjoitusotteluissa? Huolimatta siitä että pelaa joka ilta ykkösylivoimaa B-pisteen kaarella. Kaikkihan tuntee tuon laukauksen, ei se voi olla 260k niin kuin harjoitusotteluiden perusteella rankattiin lähtösummaksi.

Otat vain yhden huippupakin ja sillä selvä. Jää pelaajia meille muillekin. Itse asiassa hinnat saisivat jäädä niihin poskettomiin 600k lukemiin jotta arvonpudotus olisi väistämätön. Ja managerimoukat menettäisivät rahansa.
        • - · 2016-11-15 09:32:54
            Olette ihan urpo ylösiä siellä. Eihän siinä ole mitään järkee jos joka jengissä on pakkiparina Karlsson ja Weber ja hyökkäyksessä Benn ja Seguin ja kolmanneksi pyöräksi 200 kiloa maksava Marchenault tai Panik.

Tämähän on pörssipeli, joten osakkeet nousee jos pelataan hyvin ja päinvastoin laskee jos pelaaja on yliarvostettu. Pitäisikö Hatrick Laineen olla joka jaksossa samanhintainen mitä syksyn harjoitusotteluissa? Huolimatta siitä että pelaa joka ilta ykkösylivoimaa B-pisteen kaarella. Kaikkihan tuntee tuon laukauksen, ei se voi olla 260k niin kuin harjoitusotteluiden perusteella rankattiin lähtösummaksi.

Otat vain yhden huippupakin ja sillä selvä. Jää pelaajia meille muillekin. Itse asiassa hinnat saisivat jäädä niihin poskettomiin 600k lukemiin jotta arvonpudotus olisi väistämätön. Ja managerimoukat menettäisivät rahansa.
            ihan samaa mieltä. Hyvää työtä teette ja ihan ok hinnat.
          • - · 2016-11-15 11:38:01
              ÖHÖM, eiköhän tässä taas joudu lukemaan turhaa narinaa..... itse asiassa minä poistaisin vallan foorumin kun eipä siitä mitään hyötyä ole, ellei tälläiset viestiketjut päädy tietyn otsikon alle kuten "HockeyGM:n kehitysehdotukset", silloin mä ehkä ymmärtäisin, mutta tämä on taas niin jonninjoutavaa keskustelua, jos ihmisiä ei huvita lukea tai eivät vaan osaa tajuta pelisääntöjä.

"Pelaajat hinnoitellaan joka jaksolle uudestaan, ja hinta muuttuu jakson aikana pelaajan menestyksen ja ostomäärän mukaan. Jos tässä voisi, olisin alleviivannut jälkimmäisen lauseen.
              +/- 1.000 euroa /pelaajan tekemä piste, max. +/-50.000 per ottelu.
              Ja sitten mainitaan, että jos ostoja on vähintään 500 vuorokaudessa, niin hinta nousee ilmeisesti vähintään jo kymmenellä tonnilla, (oletan, ettö tuo 10000 on vähintään) ja vastaavasti jos myydään, niin arvo laskee saman kaavan mukaan.
              Mitä sitä nyt näin alussa ihmettelee; jos esim. Karlssonin hinta nousee jakson aikana yli 600000een ja sitten mies onkin yhden ottelun pelikiellossa, jolloin automaattisesti alkaa myyntirulianssi (koska mä en ole tyhmä, tai syntynyt eilen, niin kyllähän sen yleensä näkee 10 myydyimmän joukossa ja vaikka olisi 11ksi eniten myyty ihan sama, myyty kuin myyty). Mutta rulianssista huolimatta pelaaja on sen verran menestynyt, että sen arvo on huomattavasti korkeampi kuin jakson alussa, ja mitäs sitten teet kun kaikilla parhailla se on jo noussut pilviin?!
              Tämä on ihan turha viestiketju taas, jos säännöt eivät malttaa..... Pelaajan hinta nousee joka tapauksessa jos on tarpeeksi hyvä ja pirusti ostettu, piste. Osta mitä pystyt ja sillä siisti.
            • - · 2016-11-15 11:49:50
                Eipä tuolla Liigapörssin puolella ole pahemmin valitettu ja eiköhän sielläkin ole täsmälleen samanlainen tilanne kuin täällä......
              • Mikko Lappalainen · 2016-11-15 20:02:54
                  Oikein hyvin on hinnoiteltu nyt!
                • Jouni Soikkeli · 2016-11-18 01:56:34
                    Kiitos hintojen päivityksestä.
                  • - · 2016-11-18 02:39:08
                      Hyvät hinta muutokset tuo paljon eri vaihtoehoja peliin uudelle jaksolle. Toivon että sama systeemi jatkuu muille kausille myös ja jättää huomioimatta turhat itkut jostain parista hassusta pelaajasta.
                    • - · 2016-11-18 11:48:56
                        Hyvinhän Burns ja Erik Karlsson ovat pärjänneet viime aikoina, etenkin jälkimmäinen X'-D