Jos ite huomaat että joku pelaaja on pois kokoonpanosta niin eikös silloin kannata olla ihan hissun kissun, niin omat mahdomlisuudet pärjätä paranee :D
Mikähän selitys tuokin nyt sitten oli?????
Ensinnäkin minä puhuin rostereista yleensä, ja tarkemmin ajateltuna HockeyGM:n laatimista listoista.
Kuulkaapas, koska omasta mielestä tänne on muutenkin tulla kirjoittelemaan (eipä henkilökohtaisesta palautteestakaan mitään hyötyä ole....), ja yleensä kyselen asioita ylläpidolta, niin älkää te muut tulko ainakaan tuollaisia heittämään - huumorilla tai ei.
Yksinkertaisesti saisivat poistaa Marc Savardin sairaslistalta kun se on näköjään muutenkin turha lista. Sehän on sanomattakin selvää, että jos pelaajaa EI NÄY valikoimassa, niin mitä sellaisia kerjäämään kun niitä muutenkin jatkuvasti kysytään. En minä juuri häntä olisi huolinut, kymmenen vuotta sitten todennäköisesti olisin. Se on sitten taas ihan eri juttu pelaako vai ei vaikka kuinka terve olisi, koska minulla oli kerran Sidney Crosby eikä missään ollut minkäänlaista ennakkotietoa että pelaaja olisi ollut edes "Healthy scratch", siis juuri hänen kohdalla.... se siitä, viime hetken päätös jättää ulos vaikkei ollut estettä pelaamiselle ja sen kanssa pitää sitten vaan elää.
Mutta eihän siinä ole mitään itua pitää pelaajaa sairaslistalla jos ei kerran voi edes valita joukkueeseen vaikka kuinka haluaisi. Se on suorastaan ihme ettei kyseisellä miehellä ole vielä ollut kanttia ilmoittaa lopettamispäätöksensä, varsinkin jos lääkäri on "suositellut" ettei kannata enää ikinä edes luistella...
Mun puolesta hänen ura on 100% ohi, vähän kuin Pascal Dupuis ja Nathan Hortonin kohdalla; kummallakin on vielä sopimus voimassa vaikka tietää ettei enää pääse pelaamaan ja yksi on jo ilmoittanutkin.
Mitä sitä sairalistaa pitämään, etsikööt managerit tarvittavat tiedot netistä, sieltä nykyään löytää vaikka mitä. Sama kuin Valioliigapörssin kohdalla silloin kun yksi peli pelataan jo klo 14:30 ja loput myöhemmin.