46 / 46 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

Carolina-Detroit peruttu peli

• - · 2016-12-20 15:40:45
      Ymmärrän että näistä valitettavista ja erittäin harvinaisista peruuntumisista ei tule hyvityksiä eikä kompensaatioita, mutta wsh vs phi ottelua ei voi kyllä tähän verrata silloin varma peruuntumis tieto tuli jo illalla yhdeksän aikoihin ja tähän car vs det peliin varma tieto tuli vasta kun pelikierros oli jo käynnissä ja myöhästymis tietokin tuli vasta yhden jälkeen yöllä eli ei tähän voinut kyllä millään lailla reagoida.
      Nimenomaan näin, kyllä tästä joku hyvitys pitäisi saada. Jos kierros käynnissä jo niin miten vaihdat ukkeleita enää.
    • Ville, Ylläpito · 2016-12-20 16:12:11
        Ymmärrettävää kyllä, että tuollainen fiilis. Mutta kun ensimmäinen tieto oli, että ottelu myöhästyy vain tunnin. Tilannehan on sama myös meidän kannaltamme, koska mekään emme voineet tietää tuosta ottelun viivästymisestä ja lopulta siirtämisestä.

Ja eihän tuossa enää olisi ollut saumaa vaihtaa pelaajia. Samaan aikaan kun Carolina-Detroitin alkoi myös tuo Philadelphia-Nashville. Eli olisi kaikinpuolin ollut mahdotonta vaihtaa pelaajia.
      • - · 2016-12-20 22:54:03
          Pitäis saada joku hyvitys mulla oli samas joukkuees kaksi Carolina pelaajaa ja yks Detroit pelaaja. Taidan lopettaa koko hockeygm:n pelaamisen
        • - · 2016-12-20 22:55:48
            No Detroit pelaaja oli eri joukkueessa mutta silti
          • Matti, Ylläpito · 2016-12-20 23:16:38
              Kuten on moneen kertaan todettu, tilanne on valitettava, mutta meidän ei tuohon valitettavasti ollut mahdollista reagoida mitenkään. Itse tilannehan on hyvin samankaltainen kuin muutkin peliin kuuluvat poissaolotapaukset (esim. loukkaantumiset).
            • Henri Spring · 2016-12-21 08:43:49
                Pitäis saada joku hyvitys mulla oli samas joukkuees kaksi Carolina pelaajaa ja yks Detroit pelaaja. Taidan lopettaa koko hockeygm:n pelaamisen
                No lopeta, uskomatonta itkemistä. Mulla oli eilen Alex Pietrangelo mutta selvisi vasta alkulämmittelyissä että ei pelaa. Pitäisi saada joku hyvitys?
              • - · 2016-12-21 09:01:54
                  Nyt kun muistelen viime kautta kun Philadelphian ja Washingtonin ottelu siirtyi lumimyrskyn johdosta niin ei kyllä ollut mitään vakuutusta. FORCE MAJOR
                  Näinhän se oli. Ja muutenkin kun seuraa uutisia, olisi vaihdot ehtinyt perua.
                  Vaihdot sulkeutuivat 01.55 ottelun kuului alkaa 0200 aluksi ilmoitettiin että ottelun alkua siirretään. Mistähän uutisista semmoisia selvännäkijöitä löytyy, koska yleisökin taisi odottaa hallilla muutaman tunnin. Ja ei ole tälle kaudelle ensinmäinen ottelu missä alotusta jouduttiin siirtämään =)
                • - · 2016-12-21 09:11:43
                    No lopeta, uskomatonta itkemistä. Mulla oli eilen Alex Pietrangelo mutta selvisi vasta alkulämmittelyissä että ei pelaa. Pitäisi saada joku hyvitys?
                    Word.
                  • Mikko Mantere · 2016-12-27 12:38:21
                      esim.espn fantasy hockissa pystyy liikuttelemaan pelaajia joilla pelit eivät ole alkaneet,tai ei ole pelejä kyseiseisenä päivänä.
                      Aikaisemmissa iltapeleissä toi olis näppärä,mutta tuskin pystyy toteuttamaan hgm:ssä hintamuutosten vuoksi.
                    • Mikko Mantere · 2016-12-27 12:54:00
                        Puuttuva peli pelataan 27.3
                        Detroitilla on 3 peliä peräkkäisinä päivinä,ensin kotona Minnesota ja sitten vieraissa tuplatCarolainaa vastaan.
                        Tarkkana sitten ????