44 / 44 pelipäivää pelattu
Kausi on päättynyt!

Winnipeg-Seattle siirtyy 12.4.2022

Keskiviikon ja torstain välisenä yönä alunperin ohjelmassa ollut Winnipeg-Seattle siirtyy pelattavaksi 1.5. Winnipegissä vallitsevien sääolojen vuoksi. Peli siirtyy pelattavaksi Hockey GM:n 5. jakson ulkopuolelle, minkä vuoksi kyseistä peliä ei huomioida Hockey GM:n pisteissä.