3 / 35 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 18 h 34 min

HockeyGM mobiililla

• Ville, Ylläpito · 2025-10-08 09:26:15
      Itse olen tuota yrittänyt toistaa. Operaa en ollut vielä testannut. Kiitos tiedoista.
    • Eemil Heikka · 2025-10-08 09:35:37
        Itse olen tuota yrittänyt toistaa. Operaa en ollut vielä testannut. Kiitos tiedoista.
        Ihan hienosti onnistuu ongelman toistaminen myös Pixel prolla ja chromella.
      • Ville, Ylläpito · 2025-10-08 10:15:12
          Nyt sain tuon itsekin toistettua. Laitetaan korjaukseen.
        • Ville-Veikko Nuutinen · 2025-10-08 17:41:06
            Järkyttävän huono tämä uusi versio. Ainut hyvä uudistus on toi "pelaavat joukkueet" täppä. Muuten en keksi kyllä yhtään mitään, mitenkä tämä olisi muka parempi kuin se vanha versio. Vanha versio oli erittäin selkeä ja toimi kuin junan vessa. Tilastoja oli huomattavasti helpompi seurata, kuin nyt tuosta ärsyttävän kapeasta keskipalkista. Itse antaisin tämän hgm uudistuksen takana olleelle/olleille neroille potkut ja palauttaisin vaivihkaa vanhan version takaisin.
          • Ville, Ylläpito · 2025-10-08 18:06:02
              Kuten sanottu, pyritään tuo saamaan kuntoon ja jos se ei toimi toivotusti tai ei muuten kerää kannatusta, niin aina on mahdollisuus palata vanhaan tietyn aikavälin jälkeen.

En siis vielä lähde noutamaan takkiani.
            • Teemu Saarinen · 2025-10-09 10:30:00
                Pelataan vanhaan. Tämä uusi on solmussa koko ajan.
              • Samu Havo · 2025-10-09 11:09:20
                  Joo, yhdyn samaan, vanha HGM mobiili takaisin. Itsellä Android puhelin, Motorola. Tänä syksynä Hgm:n aukeamisesta asti pelaajavaihdot jumittavat samalla tapaa kuin edellä ihmiset ovat maininneet. Lataa pelaajia äärettömän kauan ja joutuu monta kertaa painamaan esim myy nappia ennen kuin tottelee. Uusi joukkueiden valintaruutu, jossa ruksitaan joukkueita on myös kehno, entinen oli parempi systeemi. Omaan käyttööni on sopivampi, että voi valita joko kaikki pelaajat, pelaavat joukkueet tai sitten yksittäin joukkue kerrallaan, tuo useamman joukkueen valinta pelaajavaihdoissa on turha ominaisuus omasta mielestä,
                • NVa · 2025-10-09 11:49:55
                    Puhelimella en ole kokeillut, mutta tietokoneella käytettäessä pelaajavaihtoihin yms. toimintoihin on tullut ärsyttävää viivettä, jota ei aiemmin ollut.
                  • Ville, Ylläpito · 2025-10-09 11:58:04
                      Tuota viivettä on jo kertaalleen korjailtu. Pyritään tätäkin parantamaan.
                    • arttu hiltunen · 2025-10-09 12:48:38
                        Uusi joukkueiden valintaruutu jossa saa valita tietyt joukkueet on loistava uudistus. Kunhan vaan kaikilla mobiililaitteilla saataisiin systeemi toimivaksi