3 / 35 pelipäivää pelattu
Vaihtoaikaa 18 h 32 min

HockeyGM mobiililla

• Kari Lintunen · 2025-10-09 18:55:51
      Itsellä on tälläinen ongelma kaiken muun hyvän lisäksi, mitä on jo kerrottu. Eli siis painan tuota kirjaudu facebookilla, niin se avaa Facebookin sovelluksen jonka jälkeen ilmoittaa että sivu ei ole käytössä ja sen jälkeen pitää sieltä sovelluksesta kirjautua vielä uudestaan ennen kuin pääsee sisään. Onnistuuko millään vaihtaa näitä mun kahta joukkuetta mun toiselle sähköpostilla, ettei tarvi tuolla Facebookin kanssa leikkiä. Todella turhauttavaa tämäkin.
    • Matti, Ylläpito · 2025-10-09 18:59:34
        Itsellä on tälläinen ongelma kaiken muun hyvän lisäksi, mitä on jo kerrottu. Eli siis painan tuota kirjaudu facebookilla, niin se avaa Facebookin sovelluksen jonka jälkeen ilmoittaa että sivu ei ole käytössä ja sen jälkeen pitää sieltä sovelluksesta kirjautua vielä uudestaan ennen kuin pääsee sisään. Onnistuuko millään vaihtaa näitä mun kahta joukkuetta mun toiselle sähköpostilla, ettei tarvi tuolla Facebookin kanssa leikkiä. Todella turhauttavaa tämäkin.
        Laitatko meille palautetta siitä mailista, jota olet käyttänyt noiden joukkueiden luomiseen niin katsotaan asia kuntoon?
      • Kari Lintunen · 2025-10-09 19:15:37
          Laitettu
        • Sanna Ahonen · 2025-10-09 21:03:53
            Minä en tietokoneella saa mitenkään ruksia aakkosten loppupään joukkueisiin. Puhelimella saan kyllä.
          • Matti, Ylläpito · 2025-10-09 22:24:35
              Minä en tietokoneella saa mitenkään ruksia aakkosten loppupään joukkueisiin. Puhelimella saan kyllä.
              Onko mikä selain ja versio käytössä?
            • Sanna Ahonen · 2025-10-09 23:03:51
                Chrome on ja päivitys just tehty siihen.
              • miki grehn · 2025-10-10 13:35:38
                  Täälläkin tökkii. Toimii aivan luvattoman tahmeasti. Luulen että johtuu pelaajahakuvalikon uudistuksesta
                • miki grehn · 2025-10-10 13:40:27
                    Millä laitteilla ongelma ilmenee? Tarkoitan, että onko käytössä iphone vai joku muu? Itse en tähän viimeksk kuvattuun ongelmaan ole törmännyt.
                    Mulla android, eli ei riipu käyttöjärjestelmästä. Ja ilmeisesti tietokoneellakin monilla takkuilee?
                  • arttu hiltunen · 2025-10-10 14:16:11
                      Tietokoneella ei taukkuile yhtään. Ainoastaan mobiililla
                    • Samuli Arola · 2025-10-10 19:22:16
                        Joo kyllähän tuossa viivettä on.