46 / 46 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

Pelaajien hintojen päivitykset jaksojen välillä

• Matti, Ylläpito · 2015-12-16 17:52:39
      Mutta loppujen lopuksi pointtina on se, että jaksot jotka sisältävät runkosarjapelejä ovat liian pitkiä, piste.
      Meillä on Hockey GM:ssä useampi tuhat pelaajaa, ja emme tuosta jaksojen pituudesta ole juurikaan saaneet palautetta. Eli ainakaan suurimmalla osalle pelaajista tuo ei näyttäisi olevan ongelma. Pidemmillä jaksoilla ei voi pelata samalla tavalla kuin lyhyillä jaksoilla - jos hassaa vaihdot heti alkuun, tulee loppujaksosta olemaan ongelmia mm. mahdollisten loukkaantumisten kanssa. Pelaajan tulee siis sopeutua eri jaksojen vaatimuksiin joukkueita ja vaihtoja suunnitellessaan. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tämä on täysin taitopelin hengen mukaista.
    • - · 2015-12-16 19:06:49
        Meillä on Hockey GM:ssä useampi tuhat pelaajaa, ja emme tuosta jaksojen pituudesta ole juurikaan saaneet palautetta. Eli ainakaan suurimmalla osalle pelaajista tuo ei näyttäisi olevan ongelma. Pidemmillä jaksoilla ei voi pelata samalla tavalla kuin lyhyillä jaksoilla - jos hassaa vaihdot heti alkuun, tulee loppujaksosta olemaan ongelmia mm. mahdollisten loukkaantumisten kanssa. Pelaajan tulee siis sopeutua eri jaksojen vaatimuksiin joukkueita ja vaihtoja suunnitellessaan. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että tämä on täysin taitopelin hengen mukaista.
        Entäs tämä sitten? En ole ainakaan yksin, olkoot meitä sitten vain kaksi: "Tässäkin jaksossa 10 kierroksen jälkeen kaikilla varmaan 70% vaihdoista käytetty.. tämä 40 kierroksen jakso jotenkin vie maun tältä kun alussa pitää vaihdella pelaajia että joukkueen arvo kasvaa ja nyt kun vielä 15 kierrosta jäljellä niin harvalla enää vaihtoja.. moni lopettaa kiinnostuksen jos ei alussa osu. Vähentäkää jaksojen pituutta, sillähän tekin tienaatte!!"

Vastauksena on se, että pyritte lyhentämään avausjaksoa... no mikähän ero niihin muihin mahtaa olla? Sekö, että ainakin hinnat ovat vielä kohtuulliset? Vai perustuuko nekin edellisen kauden menestykseen?...

Sitten joku vihjaili, että olisiko mitään jos rajoittaisi vaihtoja niin, että niitä esim. saisi joka viikkoo lisää tietyn määrän niin silloin pysyisi myös pelaajien hinnat kuosissa pidempään. Rehellisesti sanottuna minä taas en näe siinä mitään eroa saati hyötyä, koska loukkaantumiset/ruikulitaudit/flunssat sattuvat kenelle tahansa milloin tahansa jos pitää sattua, puhumattakaan viime hetken yllätys "healthy scratch". Tai jos vauvoja syntyy...

Mutta joo, mä en enää ikinä ota kantaa näihin, mennään millä mennään tai sitten parempi ehkä jättää leikki sikseen jo ennen playoff-jaksoa, koska se taas on aivan mahdoton tehtävä, eli parempi säästää rahat ensi kesän mahdolliseen futispörssiin ja miksei leijonapörssiinkin. Pudotuspeleissä kun taidolla (ainakaan tässä lajissa, nyt puhun siis itse jääkiekosta) ei ole paskaakaan merkitystä, sillä silloin onnella on totisesti sormensa pelissä ja väkisinkin...
      • Petri Nikkanen · 2015-12-16 21:36:54
          Sanokoot kuka mitä tahansa, mut nyt ylläpidolle pisteet :)
          Pidän nimenomaan tästä jaksojen pituudesta..näkee pidemmällä perspketiivillä NHL.
          Ja mun tarkoitus ei olekkaan voittaa aina. Teen sen 3-4 joukkuetta ja niillä pärjää jos on pärjätäkseen.
          Toki auttaa paljon kun seuraa kans.välisiä NHL-sivustoja itse. Hieno peli kaikin puolin, ei valittamista :)
        • Petri Nikkanen · 2015-12-16 21:40:39
            ..ja aina kannattaa säästää niitä vaihtoja juuri loukkaantumisten yms. takia..
            Jakson pituus juurikin on sen takia hyvä asia. Toki tuurilla osuutensa niinkuin kaikissa peleissä.
            Fudisvakiossakin saa melkein aina oikein sen 8-9, mut loput onkin tuuria..
          • Petri Nikkanen · 2015-12-16 21:44:53
              ..ja tietysti kannattaa ylipäätänsä katsoa kuinka paljon milläkin joukkueella on pelejä ylipäätänsä minäkin päivänä.
              Mut se toki on itsestään selvä asia kaikille..
            • - · 2015-12-20 02:41:54
                Ja mitä tuohon kahden maalivahdin taktiikkaan tulee, niin itse henkilökohtaisesti en näe nykytilannetta huonona. Otteluohjelmaa tarkkailemalla pystyy yleensä aika hyvin arvioimaan kuka pelaa ja milloin.
                Tuo jälkimmäinen lausunto on kuulkaas aivan perseestä, sillä heti kun laitan yhden veskarin jonka pitäisi varmasti torjua ja erittäin suuren osan matseista, niin sinne laitetaankin toinen - kaiken lisäksi surkeampi - ilman mitään erikoista syytä. Noh, ylläpidon olisi parasta toivoa, että Toronto antaa oikein isän kädestä Los Angelesille ja Enrothin paska lähtee vaihtoon ja sassiin vähän kuin Holtby eilen...
                Muuten tulen nostamaan sellaista älämölöä kun yksi vaihto meni taas hukkaan - kiitos teidän paskasäännöt!!! Pian ette enää tule saamaan minulta senttiäkään näitä touhuja varten... Valioliigapörssihän sai jo painua helvettiin, tätä menoa seuraa muutkin perässä ja minä en takuulla tule ikinä mainostamaan/suosittelemaan kenellekään tätä humpuukia josta pitää vielä maksaa...
              • Mikko Lappalainen · 2015-12-24 22:39:53
                  Noh, ylläpidon olisi parasta toivoa, että Toronto antaa oikein isän kädestä Los Angelesille ja Enrothin paska lähtee vaihtoon ja sassiin vähän kuin Holtby eilen...
                  Salaliittoteorian paikka, miten ihmeessä Toronto nuijikin ton Los angelesin 5-0! :D
                • - · 2015-12-27 00:17:41
                    Noh, ylläpidon olisi parasta toivoa, että Toronto antaa oikein isän kädestä Los Angelesille ja Enrothin paska lähtee vaihtoon ja sassiin vähän kuin Holtby eilen...
                    Salaliittoteorian paikka, miten ihmeessä Toronto nuijikin ton Los angelesin 5-0! :D
                    Mutta minkähän takia Enroth ei otettu vaihtoon? Ai niin, ilmeisesti kun teurastus alkoi "liian myöhään" vaikka ruotsalainen päästi kolme vajaassa neljässä minuutissa; itse en nähnyt peliä mutta kohokohdista päätellen eiköhän jo Komarovin eka livahtanut pikkaisen liian helposti, yksi taisi mennä längistä jne...
                    Mutta bottom line, eiköhän kannattaisi peluuttaa Quickiä jos mielii edes pudotuspeleihin... Minulla ei sitä paitsi enää ole Kingsien kassaria ja sillä sipuli.
                  • - · 2016-03-06 11:58:46
                      Onko mahdollista saada korkeammat jaksojen aloitushinnat superpelasjien osalta? Joskus pari kautta sitten Crosby-Malkin-kaksikko sai hintalaput 510-, ja 515-.

Seuraavan jakson otteluohjemaa kun katsoo, saattaisi moinen hintalappu olla Sidneylle paikallaan. Letang ja 475-, ei myöskään olisi liioittelua.
                    • - · 2016-03-06 13:54:28
                        Ei missään nimessä kalliimpia pelaajia jakson alkuun. Jos pelaajat maksavat jo nytkin 500 000€ se on neljäsosa koko joukkueesta. Pakkijen hintoja ei anakaan yhtään kalliimmiksi...