33 / 38 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

Pakkien hinnat

• Anssi Hietala · 2016-10-19 08:58:59
      Miks kärkipakit (lue burns ja karlsson) on jakson alussa niin paljon halvempia kuin kärkihyökkääjät (crosby, ovetskini, pavelski jnejne)? Pakeista ei nykysellään kannata ketään muuta ees ajatella jos tämä kaksikko pelaa. Eikä kärkihyökkääjistäkään monella (jos kellään) ole pistekeskiarvo samalla tasolla kuin näillä kahdella. Aivan hyvin vois olla 500 000 hintaa tällä kaksikolla jos paukuttaa 15hgmp keskiarvolla läpi kauden.
    • Ville, Ylläpito · 2016-10-19 09:25:01
        Kiitos Anssi palautteesta. Otetaan tästä koppia ja pohditaan asiaa toiselle jaksolle.
      • Juha Luukka · 2016-10-19 09:46:29
          Anssi olisitko laittanut saman palautteen jos olisit valinnut ko. pakit ajoissa kokoonpanoosi?
        • Anssi Hietala · 2016-10-19 10:48:14
            Anssi olisitko laittanut saman palautteen jos olisit valinnut ko. pakit ajoissa kokoonpanoosi?
            Olisin. Viime kaudella tilanne oli täysin sama ja jo silloin kävi mielessä sama asia. Ja aluksi olikin joukkueessa ja on myös tulevien jaksojen avauskokoonpanossa aina jos kyseiset joukkueet pelaa. Ylivoimaisesti parhaat pakit ja hintatasoon nähden myös pelaajat koko pelissä.
          • - · 2016-10-19 12:38:22
              Nämä pakkiviestit ovat Anssi Hietala kuin tuulimyllyille kirjoittelua. Itse olen ihmetellyt pakkien hintalappua tämä viestini mukaan lukien nyt 4 kertaa.
              Ylläpito ei ole missään vaiheessa ymmärtänyt, että Burnsille, Karlssonille, Letangille pitäisi lätkäistä hintalappu 500-,
              Aina tulee joku nerokas selitys ja mahdollisesti muutaman jakson marinan jälkeen ruhtinaallinen vitosen hintanosto.

Meidän sisäisen kimppamme kärkikolmikkoon pääsee aina ainoastaan ne, joilla on pokkaa valinta Burns ja Karlsson. Jos kestää toverihenkisen nakkelun (aina joku kestää) ja valitsee molemmat, on varma mestari tai ainakin toinen. Tässä jaksossa Burns on jo koonnut 91 pistettä, Karlsson 90 - minä Burns ja Karlsson passaten yhteensä 178 pistettä (kimpassamme saa vaihtaa vain kerran viikossa eikä kapteenia valita). Suomalaisella sisulla olen yrittänyt nyt kai 10 jaksoa heiluttaa Burns-Karlsson-dominointia vastaan, mutta ei tuohon riitä aika saati tuuri.

Koska ylläpito on näin saamaton pakkihinnoittelun osalta vuodesta toiseen, kimpan vetäjä teki omat päätelmänsä ja kuulutti tuon kolme pakin köörin tabupelaajiksi seuraavasta jaksosta lähtien. Kimppaamme tulee tämän myötä aivan toisenlaista raikkautta.
            • Anssi Hietala · 2016-10-19 13:04:02
                Jos pakit maksais 500 jakson alussa ei olisi edes mahdollisuutta ottaa ainakaan molempia. Nyt jos haluat oikeasti pärjätä ni sulla täytyy aina olla vähintään toinen, mielellään molemmat. Jostain syystä meidänkään kimpassa kärkeen ei pääse ilman näitä kavereita. Ois kiva ottaa joskus joku muukin alakertaan, mutta ei näköjään kannata.
              • - · 2016-10-19 17:36:39
                  Ootko Aze89? Mä oon Jeppppe5 aka Horoman aka muit nimii kans, sun klaani kaveri runescapesta =)
                • Mikko Lamberg · 2016-10-19 22:47:16
                    Jos Burns ja Karlsson on mielestänne liian halpoja ja varmoja pisteautomaatteja niin herran jumala ottakaa ne sitten joukkueeseen. Jää sitten enemmän rahaa hyökkääjiin ja maalivahtiin.

Kummankin omistusprosentti on tällä hetkellä vain n. 17% eli 83% joukkueista ei ole näitä pelaajia joukkueissa.

Muutenkin koko HockeyGM perustuu 25 pelaajavaihtoon eikä yksittäisten pelaajien hintoihin.
                  • Mikko Lamberg · 2016-10-19 22:48:26
                      Jaahas nämä olikin taas näitä teinien keskusteluita.
                    • Sami Lumiovaara · 2016-10-19 23:05:24
                        Täysin samaa mieltä siitä, että hintojen pitää perustua pelaajien tehtyihin HGM-pisteisiin, eikä siihen onko puolustaja vai hyökkääjä! Menee tosiaan maku tästä hienosta pelistä, jos asiaa ei huomioida jotenkin. Ei voi taistella hyvistä sijoituksista ilman kyseisiä herroja, ja niille jotka sanoo, että ottakaa nuo kyseiset pakit itsekin, niin sanon että voitaisiin yhtä hyvin tehdä peli jossa ei tarvitsisi valita joukkueeseensa kuin kolme hyökkääjää ja maalivahti. Olisiko kiva peli? UGH..olen puhunut.