46 / 46 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

Hinnanmuutokset, jakson loppupuoli !

• - · 2017-10-19 11:56:19
      Itse ainakin pelaan huvikseni ja luulen että 95 prosenttia muistakin tekee niin. Erikseen ovat nämä ketjuissa valittavat HC-pelaajat joilla mikään ei hyvin. Vaihtojen salaus ei juurikaan auta, sillä itse en niitä juurikaan vilkaisi vaan tehoja, ketjukoostumuksia ja mikä kammottavinta kuinka monta peliä joukkue pelaa joka on ilmeisesti täysin kiellettyä
    • Japi Jääskeläinen · 2017-10-19 12:34:08
        Tai mitä jos ostetuimmat/myydyimmät listaa vaan laajennetaan kympistä viiteentoista tai vaikka viel kahteenkymppiin? Ylläpitäjät kun aikasemmin mainitsi että jo 10 oston ansiosta tulee 1,500 hinnannousua, ja 60 osto tuo jo 3,000.
        Näin ollen listalle pääsisi enemmän vähempi ostettuja pelaajia jotka kuitenki saavat aikas hyvät arvonnousut vaikka pelaajat eivät siitä tällä hetkellä ole tietoisia. Esim pelaaja saattaa olla ostetuimissa sijalla 11. Etkä saa tietää sitä.
        Koska arvonnousut ovat suht korkeat jo vähäisissä ostoissa, olisi kiva laajennus siihen että nähdään laajemmalla skaalalla ketkä ovat markkinoilla ostettuja . Muuten pitäisin systeemin ennallaan!
      • Olli Honkanen · 2017-10-19 13:03:19
          Nuo listat on vaan osa peliä ja taktiikkaa. Monesti varmasti valitset pelaajan sen perusteella, mutta sekin perustuu ainoastaan otteluohjelmaan. Vaikka valitsisitkin pelaajan A sen mukaan, niin ei nuo vaihdotkaan millään riitä olla joka illan lähdössä mukaan.

Vuosikaudet "hallitsevan suomenmestaria" vastaan erinäisiä NHL-managereita pelanneena, niin kyllä menestys on ihan muun kuin tuon listan vika. Aina eniten vaihtoja lopussa. En nyt lähde tähän kirjaa kirjoittamaan, mutta kun kyse on pisteistä ja todenäköisyyksistä.

Vaihtojen piilottaminenhan suosii entistä enemmän "ammattilaisia", jotka tuntee parhaiten pelajaat ulkoa ja tietää ihan ilman listaakin ketkä on ne päivän hevoset. Eli erot vaan kasvaa.
        • - · 2017-10-19 13:57:50
            Jokaisella on oma taktiikkansa, todellisuudessa koko homma on täyttä lottoa.