46 / 46 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

Ostetuimmat ja myydyimmät

• Joni Laine · 2017-12-19 02:05:22
      Tänään on loistava esimerkki uudistuksen toimivuudesta. Burns myydyimpien kärjessä yli 1200 myynnillä, Parayko oli ostetuin pelaaja vajaa 400 ostoa. Parayko ei ikinä olisi jääny tuplapäivänä alle 500 oston, jos lista olisi ollut näkyvissä. Nyt ostot jakautuivat useammalle pelaajalle ja valinnan merkitys korostuu.
      Pelaaja Joonas Ranta osaa kertoa tällaisia asioita, vaikka näitä ei ole ollut missään vaiheessa näkyvissä. Minulle sanottiin, että koitetaan pitää tämä keskustelu asiallisena. Minä ilmaisin jo oman mielipiteeni, vaan kiinnostaisi tietää miksi jonkinlainen sisäpiiri ajaa tätä läpi?
      onha noi näkyvissä aina kun vaihdot on kiinni taidat olla vaan nukkumassa aina silloin
    • Matti, Ylläpito · 2017-12-19 02:10:44
        Tänään on loistava esimerkki uudistuksen toimivuudesta. Burns myydyimpien kärjessä yli 1200 myynnillä, Parayko oli ostetuin pelaaja vajaa 400 ostoa. Parayko ei ikinä olisi jääny tuplapäivänä alle 500 oston, jos lista olisi ollut näkyvissä. Nyt ostot jakautuivat useammalle pelaajalle ja valinnan merkitys korostuu.
        Pelaaja Joonas Ranta osaa kertoa tällaisia asioita, vaikka näitä ei ole ollut missään vaiheessa näkyvissä. Minulle sanottiin, että koitetaan pitää tämä keskustelu asiallisena. Minä ilmaisin jo oman mielipiteeni, vaan kiinnostaisi tietää miksi jonkinlainen sisäpiiri ajaa tätä läpi?
        Kyllä toplistat ovat olleet aina näkyvissä, kun vaihdot on suljettu pelien ajaksi. Eli esimerkiksi näkyvät nyt. Jatkossa tulevat kyllä näkymään aina seuraavan päivän ajan edellisen päivän osalta, kun vika on tuosta saatu korjattua.
      • Ville, Ylläpito · 2017-12-19 08:53:24
          Ja Eetu, ei ollut kohdistettu sulle. Ihan yleinen huomio oli siinä vaiheessa :)

Ja tosiaan. Pidetään tästä kysely sivustolla vielä niin jokainen pääsee antamaan mielipiteensä.
        • - · 2017-12-19 12:10:27
            Ok. Juu, en seuraa pelejä, joten siitä sitten oli kysymys etten noita tietoja ole nähnyt. Kiitos vastauksesta.
          • Toni Nieminen · 2017-12-21 13:58:34
              Milloinkos nuo joukkueen arvot sit aina päivitetään nykyää?? Ei viime yöltä taas peson peson, että ei pysty kyllä liputtaa enen kun tuo asia kunnossa! Vai tuleeko arvon nousu omassa joukkueessa nykyään jollakin päivän viiveellä???
            • Toni Nieminen · 2017-12-21 14:20:09
                Missä mun massit????
              • - · 2017-12-21 23:56:58
                  Aidosti ihmettelen sitä, että nykyisellä tavalla pelattaessa asiantuntijat voittavat. Tällä tavalla pelattaessa ns. arpa-onni ja lotto- peli tulee mieleen. Laittakaa ennemmin kaksi ketjua ja lievenä tapahtuva ostetut myydyt ketju niin mielenkiinto aidosti kasvaa.
                • vesa rintamäki · 2017-12-22 06:50:02
                    Yli kymmenen vuotta tullut tätä tai liigapörssiä pelattua ja ei koskaan oo ollut kimpassa näin isoa varianssia pelaajien suhteen. Mukavempaa näin kun ei top 5 äijjillä kaikilla sama tiimi. Tuo vähän taitoa hommaan lisää, iso peukku!
                  • Ville, Ylläpito · 2017-12-22 09:22:32
                      Laitetaan joulun jälkeen kysely pystyyn. Silloin jokaisella on mahdollisuus kertoa kantansa muutoksiin.
                    • Mikko Lamberg · 2017-12-22 09:35:31
                        Aidosti ihmettelen sitä, että nykyisellä tavalla pelattaessa asiantuntijat voittavat. Tällä tavalla pelattaessa ns. arpa-onni ja lotto- peli tulee mieleen.
                        Nykyisellä tavalla pitää itse osata valita ensinnäkin oikeat pelaajat ja vieläpä oikeaan aikaan. Ennen riitti jo pitkälle kun matki muiden ostoja ja myyntejä.

Nyt kun tuo peesaaminen on loppu niin tämä on ihan mahtava peli. Saa valita juuri ne pelaajat jotka haluaa, ilman pelkoa joukkueen arvon muodostumisesta.

Ja tuota peesaamista kun oli vähän pakko tehdä, että ei häviä hetkessä satoja tuhansia joukkueen arvossa.