46 / 46 pelipäivää pelattu
Pelit käynnissä - Vaihdot suljettu

Ostetuimmat ja myydyimmät

• - · 2017-12-22 10:52:23
      Samaa mieltä Mikon kanssa ! Huomattavasti parempaan suuntaan mennyt nyt ! Hyvä uudistus
    • - · 2017-12-23 22:12:49
        Edelleenkin olen sitä mieltä, että toinen ketju lisää lisäisi huomattavasti enemmän mielenkiintoa kuin tämä "laput silmillä" vain parhaiden pisteitä tekevien pelureiden optimointi. Osa pelaajista katsoo tietysti kaikki pelit läpi yön ja kunnia sillekin tavallaan. Nyt olen itse katsonut NYI:n pelaajaa Barcel... en olisi laittanut nimen perusteella koskaan joukkueeseeni. Kysymys siis oikeastaan on siitä, että pelataanko tätä peliä jotenkin tasa-arvoisesti, jolloin kaikilla ainakin periaattessa on mahdollisuus voittaa, vai tehdäänkö tästä vain todella NHL:ää seuraavien peli, jossa muilla ei ole mahdollisuuksia. Hyvää Joulua kaikille kuitenkin!
      • - · 2017-12-23 22:49:13
          ...lisäänpä vielä: pienimuotoisena "asiantuntijana" laittaisin joukkueeseeni myös Joel Armian. P.S. Anteeksi tämä kommentti ei oikeastaan liittynyt aiheeseen kuin mutkan kautta ja tässä tapauksessa(kin) mutkia on monia.
        • - · 2017-12-23 22:51:15
            ... ja vielä "Barzel"
            sanoi kaveri, kun minua kuselle sokean koirani kanssa vei.
          • Ilkka Visuri · 2017-12-26 12:54:36
              Loistava uudistus kerrankin joukkueissa eroja.
            • - · 2017-12-28 05:13:05
                Oletko eetu aivan tosissasi? Tätäkin peliä pelaa varmasti moni, ketkä aikaansa kuluttavat pelejä katsellen ja näin näkevät uusimmat lupaukset, he keillä peli kulkee ja he kenellä apina selässä on luokkaa juti. He ketkä seuraavat änäriä, osaavat valita pelaajat ilman mitään myydyimmät ja ostetuimmat listojakin. Nyt ei enää peesailijat pysty kartuttamaan pistesaldoaan kun tietämys on luokkaa Barcel (toim. huom se on Barzal, kuumin tulokas taalaliigassa tällä hetkellä).
              • Ilkka Visuri · 2017-12-28 20:23:05
                  Harmi ku en luottanunut tipseihin
                • Jusa Kaarni · 2017-12-31 10:10:28
                    Loistava muutos ollut. Jatkossa pelaan useammalla joukkueella jos säilyy näin. Jos on paluu vanhaan, niin en varmasti jatka samoissa määrin. Todella tylsää pelata jos kaikki ostavat samoja pelaajia.
                  • - · 2018-01-01 22:14:54
                      Minunkin mielestä hyvä muutos, aikaisemmin tuli vaihdettua jo alitajuisesti samoja ukkoja kuin mitä on vilauksella nähnyt top ostetuimmissa, nyt tulee oikeasti mietittyä ja laitettua eri ukot, tulee melkein haettua sellaisia ukkoja joita ei muut ota jotta saisi sijoituksia kunnolla kun ne ukot onnistuu.

Koska näkyyhän ostot ja myynnit vielä jokaisen pelaajan kohdalla, siitä tulikin mieleeni päivittyykö ne reaali ajassa vai jälkeenpäin?
                    • Ville, Ylläpito · 2018-01-02 10:06:14
                        Jos Osmo tarkoitat pelaajakortteja/pelaajaporfiileja, niin niissähän nuo eivät ole koskaan päivittyneet reaaliajassa. Aina kun vaihdot ovat sulkeutuneet.