Teemu Salonen
Pitipä oikein lukea pari kertaa alkuperäinen viesti, että pääsi "sisälle" itse asiaan. Teinpä itse juuri tuossa yhden vaihdon syystä että saan tälle yölle yhden pelaajan rosteriin ja samalla "mahdollisia" kapteeni +pisteitä, samalla sain tietenkin myös vaihdettua sellaisen pelaajan pois jolla ei ole peliä kahteen päivään. Minun mielestäni kapteenipisteet ovat yksi parhaimmista elementeistä koko pisteytysjärjestelmässä. Esimerkiksi viime yönä kellä olikin Mark Stone kapteenina, peruspisteet 32 + 13, jos taas oli huonommin valittu kapteeni, niin tuloksena - pisteitä. Eli tällä asialla on mielestäni erittäin suuri merkitys koko pelistrategian kannalta...and this is the name of the game...Kiitoksia vaan, että luit ja kiva kuulla että kommentin perusteella ymmärsit kuitenkin ainakin yhden niistä maininnoistani josta kirjoitat tässä, mitä olen ajanut takaa. Tällaista on mukava lukea mitkä liittyy asiaan olisit sitten samaa mieltä tai et. Minusta olet hyvin sanonut että asialla on suuri merkitys pelistrategian kannalta. Sillä että nykysellään pitää pelaajaa kapteenina jokaisella pelipäivällä on merkittävä tekijä pelissä.