Ymmärrätkö Joni, että pelaajien hinnoittelu ajaa täysin saman asian? Toki olishan se kaikille kivempi jos alettaisiin portaittan prosentuaalisesti vähentämään huippujen ja lisäämään neloskentän äijien pisteitä.
Hyökkääjä A tekee 2 maalia = 12 pistettä, mutta hän onkin huippupelaaja joten otetaan 50% pisteistä pois = 6p
Hyökkääjä A ei tee tehoja, mutta neloskentän roolissa hän taklaa 3 kertaa ja laukoo kerran = 2 + 1 = 3p, mutta koska hän on neloskentän pelaaja, hänen oikea pistemääränsä on 200% alkuperäisestä kolmesta pisteestä = 6p.
Kaikilla on hauskaa ja kaikille tulee tiukkoja taistoja!
Täähän vois jopa toimiakkin, tulevia hgm kausia odotellessa (y)
Mun mielestä nykysysteemi on aivan hyvä. Tää Kasperin ehdottama tarkoittaisi käytännössä, että kaikki pelaajat saisivat keskimäärin tasan saman verran pisteitä aina. Joukosta erottuisi ainoastaan jotkut Juho Lammikon neljän syöttöpisteen illat ja muut vastaavat huippusuoritukset.
En mä vihjannukkaan että kokonaan tasotettaisi. Puhuin 10-20% marginaaleista, en 50%. Näin karkeana esimerkkinä J.Lammikon 20pts ilta olis 22 ja Kucherovin 20pts ilta olis 18. Itse ainakin arvostan paljon enemmän kavereita jotka ennakoi J.Lammikon 20pts illan, kun niitä tilastollisesti tulee aika paljon harvemmin.. Tai toisena esimerkkinä Kucherovin tämä jakso olis 186pts sijaan 167, kun taas Huberdeaun 81pts jakso olisi 89.
Kiva olis tosiaan kuulla parempia ehdotuksia, vaikka on tässä toki eteenpäin menty vuosien aikana. Tuo osto-myynnin piilotus oli askel oikeaan suuntaan.
Ei muuta ku se että noissa sun puheissa ei oo yhtään mitää järkee.